Gratis verzending vanaf €20!

Veelgestelde vragen

Bestelling en levering

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Wij hebben momenteel een gemiddelde levertijd van 10-15 dagen. Deze levertijd geldt voor Nederland en België.

Controleer of alle verzendinformatie klopt. Als er incorrecte or missende informatie is zijn we genoodzaakt jou te benaderen. Dit kan voor vertraging in je bestelling zorgen. Vertraging kan ook door de douane worden veroorzaakt.

De verwachte levertijd is voorbij, waar blijft mijn bestelling?

In 99% van de gevallen worden de bestellingen binnen de verwachte levertijd geleverd. Helaas kan het weleens voorkomen dat een bestelling in het leveringsproces vertraging oploopt. Je kunt de status van je bestelling hier checken.

Heb je 5 dagen dagen na de verwachte levertijd nog niets ontvangen? Neem dan even contact met ons op.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten van de bestelling nemen wij voor eigen rekening. U hoeft dus geen verzendkosten te betalen.

Ruilen en retourneren

Ik ben niet tevreden over mijn bestelling, kan ik deze retourneren?

Ja. U kunt iedere bestelling binnen 14 dagen aan ons retour sturen zonder opgaaf van reden.

Volg de stappen op deze pagina.

Track & Trace

Waar vind ik mijn Track & Trace code?

Nadat u een bestelling heeft geplaatst, ontvangt u een mail met daarin een 4-cijferige code. Dit is uw bestelnummer.

Op deze pagina kunt u uw e-mailadres en bestelnummer invoeren om uw pakket te volgen.

Let op: Vul de 4 cijfers in zonder het hekje er voor.

De Track & Trace code geeft geen informatie aan, hoe kan dit?

Vanaf het moment dat uw pakket is aangekomen bij het postorder bedrijf is de Track en Trace informatie beschikbaar. Houd er rekening mee dat er enige vertraging tussen kan zitten.

Veilig betalen

Wij beschermen jouw gegevens met SSL-beveiliging.

Track je order

Alle bestellingen worden geleverd met een Track & Trace, zodat je je order altijd kunt volgen.

24/7 klantenservice

Heb je een vraag of opmerking? Onze klantenservice is altijd beschikbaar!